Sivut

maanantai 16. marraskuuta 2015

C9 STARTTAA HUOMENNA!

 Viime postauksessa mainitsemani C9 on vihdoin saapunut! Laskin tilauksen jätettyäni, että paketti saapuu perjantaina ja oisin päässy alottamaan jo tänään, mutta paketti tulikin vasta tänään, joten alotan huomenna.

Kyseessä on siis Forerverin FIT-sarjan ensimmäinen vaihe, CHANGE9 eli C9, joka nimensä mukaan kestää 9 päivää. 1-2 päivät on kuulemma ne vaikeimmat, kun ns. kunnon ruokaa ei ole. 3-9 päivinä sit jo syödään ihan kiinteetä ruokaa näiden paketissa tulleiden juttujen lisäks. Mukana tulee tarkat ohjeet, millon otetaan mitäkin, paljonko liikutaan ja millasia aterioita saa syödä. Onneks mukana on myös vapaasti syötävien lista, joita saa syödä KOHTUUDELLA kaikkina päivinä. 


Paketti sisältää siis seuraavaa:
2 pulloa Aloe vera gel -juomaa
1 purkki Therm -tabletteja
1 paketti Fiber kuitua
1 pussi Ultra -protiinijauhetta
Ohjevihkon ja mittanauhan. 

Oon muutaman kerran maistanut tuota Aloe vera juomaa, ja täytyy kyllä ihan myöntää, että on kyllä sellanen makuelämys että huhhu! Mä jotenkin toivon, että siihen makuun tottuu noiden kahden ensimmäisen päivän aikana.. :D Noitahan on myös makuvaihtoehtoina, mutta tähän pakettiin ei saanu niitä vaihdettua tilauksen yhteydessä. 

Yksi kaveri on just suorittamassa tätä samaista yhdeksää päivää, hänellä vielä kolme päivää jäljellä. Puhuttiin näistä mitä tässä juodaan, ja sain varotuksen, että Fiber on kamalan makusta.. Saa nähdä! :D

Ultra -proteiinijauheen kanssa mulla ei oo mitään suurempia ennakkoluuloja tai -odotuksia. Oon maistanu tuota vanillaa ja chocoo, molempia, ja ainakin veteen sekotettuina oli ihan ok, parempia kun muut maistamani protskut. :D Nää proteiinijauheet on soijaproteiinia, joten voi ehkä silläkin olla osuutta asiaan, että on hieman paremman makuisia. Se mikä jännittää, on se että alkaako toi tökkiin jossain vaiheessa, ja jos alkaa, niin mitäs mä sitten teen.. :D

Yritän tänne tulla kertoon päivien edetessä fiiliksiä sun muuta. Innolla, ja pienellä jännityksellä, odotan seuraavia yhdeksää päivää. Nyt mä lähen vielä yhelle kunnon rääkkitreenille (kun on energiaa) ja sieltä kauppaan ostaan niitä sallittuja ruokia varuille. :D 

Ja kirjottelen joku ilta postauksen muista tuotteista, joita oon ostanut viime aikoina! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti