Sivut

keskiviikko 18. marraskuuta 2015

C9 - päivät 1 & 2

Ensimmäinen päivä C9:iä oli eilen ja toinen päiväkin alkaa oleen ihan pian ohi. Tän hetkiset fiilikset? N Ä L K Ä ! Siis jos oon ikinä ennen luullu, että mun on nälkä, niin ei todellakaan oo ollu. :--D Nyt on nälkä ja nyt oikeesti tiedän mitä on nälkä! Tosiaan ensimmäinen päivä oli tiistaina, niin söin maanantai iltana hyvän iltapalan. Heräsin yöllä kolmen aikaan, että mun oli nälkä.. Ajattelin itekseni että johan alko loistavasti. Mut musta tuntuu että ajattelen sitä nälkää vähän turhan paljon nyt kun tiedän etten saa syödä niin siks mun on nälkä tai "nälkä"? 

Kaikesta huolimatta, eilinen meni ihan ok! Aterioiden rytmitys oli tosin omaa luokkaansa, koska vapaapäivä = nukuin pitkään. Eiliset "ruokailu"ajat näytti siis tältä:
Aamupala: 13:00
Välipala 14:30
Lounas 16:30
Päivällinen 19:00
Iltapala 21:00

Kuitujuoma oli pahaa, ihan niinkun kaveri sano. Eikä Aloe verakaan maistu yhtään sen paremmalta kun viimekskään. Molempiin tosin keksin jo ratkasun! Nenästä kiinni ja mahdollisimman nopeesti suusta alas. TOIMII. Tosin jälkimaku.. Onneks joitain hedelmiä saa syödä, niin heitän aina hedelmän palan suuhun. :D 

Eilen tosiaan söin näitä lisäruokia, mutta tosi vähän. Illalla palan kurkkua ja päivän mittaan söin muutamia viinirypäleitä (tummia). Lisäks otin aamulla kromitabletteja, että pysyy makeenhimo loitolla! :D 

Tänään, päivä kaksi. Yöllä ei meinannu tulla uni millään. Olin vielä puol kolme hereillä ja mietin, mitä syön sitten kun saan syödä. Aamulla väsytti niiiiin paljon. Tosin se väsymys katos aika nopsakkaa kun joi aamupalan, oli sen verran karmiva jälkimaku ;) Mulla oli tänään koulua 8-10.30, ja tosiaan sen aamupalan join ennen seittemää. En sit tajunnu ottaa kouluun mitään, hedelmää tai kuitujuomaa, mukaan niin tulihan se taas sieltä, NÄLKÄ. Mutta eiliseen verrattuna ruoka-ajat on ollu paremmat, heti autto se, kun heräs aikasin. 

Proteiinijuoman kanssa on hyvin mielenkiintonen suhde tällä hetkellä. Eilen ensimmäinen desi oli ihan "Nojoo" kamaa, mutta loput 2. Tökki niiiin pahasti! Nenästä kiinni ja mahdollisimman nopeesti alas. Tänään sit päätin blendata sekaan mansikoita, niin oli huomattavasti parempaa! Innolla odotan huomista, kun pitäis juoda kaks annosta protskuu.. 

Tänäänhän mulle kävi sellanen pieni unohdus mokatus, kiireessä kun pakkasin ja tein huomista ruokaa, niin unohdin ottaa lounaalla Aloe veran ja therm tabletin. Aloe veran pystyn ottaan vielä tässä illan aikana, mutta se therm. Mulla on vaan huomisen annostus mukana, niin tänään nyt sit jää yks thermi ottamatta. Oon siis Kasulla nyt (voisko se tulla jo töistä) niin oli kiva pakkaaminen kun piti ottaa niin paljon kaikkee mukaan mitä ei normaalisti tosiaankaan täällä tarvi. Kerta se on ensimmäinenkin kun on omat ruuat mukana.. 

MUTTA HUOMENNA SAA RUOKAAA!! ♥_♥ Bataattiranskalaisia (joille kävi hyvin huonosti valmistuksessa) ja broileria. Ja tietty vihanneskasvikset. En oo ikinä odottanu ruokaa näin paljoo, en ikinä! Huomenna on myös punnitus ja mittaus päivä, saa nähdä pääsenkö punnitseen, kun oon tosiaan täällä Kasulla, eikä ihan mahtunu takataskuun oma vaaka mukaan :'D Mitat ainakin otan. Jos en huomenna saa painoo otettua, niin onpahan enemmän jännättävää sitten lauantaille :)

Niin ja liikunta! Eilen aamupalan jälkeen 35min reipas kävelylenkki ja tänään salilla yhteensä 30min aerobista; 15min kävely/juoksu ja 15min crosstrainerilla ja siihen päälle vielä lyhyt 15min vatsalihastreeni. 

Palaillaan taas ylihuomenissa, sillon oon syöny jo kaks ruokaa! Katotaan mitkä fiilikset sillon! See you!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti