Sivut

perjantai 20. marraskuuta 2015

C9 - päivät 3 &4

C9:n neljäs päivä alkaa oleen taputeltu. Jos viime fiilis oli nälkä, niin nyt oon vaan että ah ruokaaaaaa♥ Kasu on varmaan ihan kyllästyny mun juttuihin jo, kun puhun vaan ruuasta, siitä että saan ruokaa tai siitä että mitä syön huomenna. :D NO MUTTA KUN RUOKA!

Päivä 3 meni hyvinkin nopsaan. Olin Kasulla, ja nukuttiin suht pitkään. Aloe vera ja protsku aamupala nassuun ja 30min treeni. Oli kyllä niin tuskaa! En tiedä millon 30min ois tuntunu niin pitkältä ajalta.Tein 10min crosstrainerilla, 10min kuntopyörällä ja 10min vatsoja supersarjoina. Tuli hiki. Käytiin treenin jälkeen pyörähtään Ideaparkissa ja voi elämän kevät se reissu oli haasteita täynnä. Ollaa aina sillon tällön käyty syömässä Ideapark reissuilla. Ne kaikki ruokapaikat tuoksu siellä niiiiiiiin hyviltä ja ah. Sit Arnoldsin kohdalla Kasu sano "sähän voisit tulla kattoon kun mä vedän arnoldsii" Joo niin varmaan, niin varmaan. Oltiin Tokmannilla ja katteltiin joulukarkkeja, se jos mikä oli koettelemus! :D Puhuttiin että mitkä on hyviä ja mitä ostetaan jouluks.. Kun päästiin takas Kasulle, söin lounaan ja laskin jo tunteja, että millon päivällinen. Mulla oli ruoka mukana, mutta en kerenny ees syömään sitä siellä, kun lähdinkin aikasemmin kun mitä suunnittelin. No tulin sit kotiin ja suoraa ruoka mikroon ja syömään. Yleensä mä annan aina koiralle vähän mun ruuasta mutta nyt se ei kyllä saanu yhtäkään palaa eikä edes murusta! :D 


Tein ekaa kertaa ikinä bataattiranskalaisia, ja oli pientä jännitystä, että mitä jos ne onkin pahoja, ja mun ensimmäinen c9 ateria onkin ihan pahaa! :D No, ei ne pahoja ollu, mutta en kyllä ihan vielä vakuuttunutkaan niistä. Pitänee kokeilla vielä kerran ja päätän sit mitä mieltä oon niistä. Bataattiranskisten kanssa kanaa ja porkkanakurkkupaprika sekotetta. Mun pitää ehkä reenaa tota kanan maustamista kun otin noi kanat naturellina, ja ne ei oikein maistunu mun maustamisen jälkee yhtää millekkää.. :D 

Päivä 4 on kohta just ohi. Aamulla heräsin aikasin, koska mulla oli pankkitapaaminen, jossa meni tovi jos toinenkin. Pankista tulin kotiin ja mun piti lähtee joka aamuselle 30min treenille, mutta mua sattu niin paljon vatsaan (ihanaa olla nainen), joten päätin mennä nukkuun jotta helpottaa. Ja helpottihan se! Kun heräsin niin ulkona oli täys talvi?! Voin kertoo ettei ihan hirveesti enää houkuttanu lähtee lenkille. :D Sain kuitenkin vatsakivuista ja lumiloskasta huolimatta 45min liikuttua, ja sen jälkeen vatsakaan ei oo ollu kipee. :) Vatsakivut kuitenkin vaikutti tän päivän syömisiin sen verran, että lounaan protskut jäi juomatta. Ei vaan pystyny.

Sen verran keräsin itteeni, että kävin ostamassa ruokajuttuja tälle ja huomiselle päivälle. Ostin samalla pari joululahjaakin, ja paketoin ne koska kyllä tosta lumesta tuli se joulufiilis! Anyone else?? Tän päivän ruokana oli loput (mauttomat) kanat, täysjyväriisiä, salaatinlehtiä ja porkkanakurkkupaprikaa :) Siis nää annokset on ihan hirveen isoja, ja silti näis on kaloreita alle 600. Yleensä syön tyylii puolet alla olevasta annoksesta ja sit oon täynnä, mut kyllä toi katos aika nopeesti.. :D


C9 päiväkirja/ohjevihkossa on noita reseptejä jonkin verran, mutta vähän sekottelen niitä keskenään ja vaihtelen riisin tilalle bataattia  tmv. Plus muutamassa reseptissä on sen verran mulle vieraita makuja että ei tuu kuuloonkaan. :D Mun alko keskiviikkona tekeen pinaattilättyjä mieli kun äiti söi niitä, ja aloin sit ettiin reseptiä niihin, joka ois sellanen mitä sais syödä. Löysin yhen hyvän, josta muokkaan oman version. Huomenna ja sunnuntaina on siis pinaattilätty päivä! :)

AINIIN, eilen oli eka punnitus/mittaus. Senttejä oli karissu kaikkialta muualta paitsi käsivarresta. Painoo oli lähteny 1,2kg. Se viimestään varmisti mut siitä, että kyllä tää kannattaa! Sunnuntaina seuraavat lukemat, myös seuraava fiilis postaus sillon!:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti