Sivut

sunnuntai 2. marraskuuta 2014

Tästä tää alkaa!

Hellou vaan tänne eksyneet! 

Mä alotin nyt toisen blogin kirjottamista, joka painottuu lähinnä mun suureen urakkaan: painon pudotus & kiinteytys. Ja noh, oishan niitä lihaksiakin kiva saada matkaan! Kirjotan siis myös toista blogia joka löytyypi täältä. Ajatus uuden blogin kirjottamiseen lähti ihan vaan siitä syystä, että jos seassa ei oo muita kirjotuksia, niin mun itseni on helpompi seurata kehitystä ja sitä, että missä mennään urakassa. Lisäks kun alottaa puhtaalta pöydältä niin päiviteltyä tulee varmasti enemmän!:)


Ainiin, voisin vaikka kertoo vähän itestäni. Oon siis Pauliina, 18v ja asustan Tampereella. Mä käyn ammattilukioo (parturi-kampaaja) ja tarkotus olis valmistua 2016 keväällä! Syksystä kevääseen toimin ohjaajana luistelukoulussa, jossa oon nyt viidettä vuotta hääräilemässä. Seurustelen Kasu nimellä tunnettavan mieshenkilön kanssa ja yhteistä taivalta meillä on takana pikkasen päälle 2vuotta ja tällä hetkellähän Kasu on armeijassa, joten viettelen inttileskiarkea itekseni, haha! 



Mistä tää mun urakka sit sai lähtönsä? 


Mä oon tosi epävarma, ellei mulla oo päällä sellaset vaatteet joista ei näy yläkropan muotoja lähes ollenkaan. Mun epävarmuus johtuu suurilta osin siitä, että mua on ala-asteen 2. luokalta saakka haukuttu enemmän tai vähemmän rumaks läskiks. Väliin on tosi vaikee hyväksyy itteensä, ja se sit puolestaan heijastuu siihen etten aina meinaa uskoo todeks, että kelpaan Kasulle just tämmösenä. Nyt kun Kasu on intissä niin ajattelin että tää on hyvä aika ottaa itteensä niskasta kii ja tarttua urakkaan. Lisäks kun meidän lähelle aukastiin uus GoGo Express niin tekosyitä ei enää vaan löytyny! Ei muutakun liittyyn salille ja odotteleen, että se aukee (31.10.) Noh, siinä oli joku kolmisen viikkoo sitä venailua niin sillä välin mun piti muutella ruokailutottumuksia, nimenomaan piti. :D Eipä siitä mitään tullu mutta nyt yritän tosissani, ettei tää urakka töppää siihen että syön miten sattuu..

Mä kävin perjantaina heti illalla suunnitelmien muututtua tutustuun uuteen saliin. Menin sen verran myöhään, etten kerenny oleen kun vähän yli tunnin, mutta ei se mitään. Suurin osa mun ajasta meni siihen, että pyörin ja mietin mitä niillä laitteilla tehdään ja miten ne toimii, kun en oo salilla ennen käyny, ellei yhtä tutustumiskertaa lasketa jossa liikunnanopettaja sääti ne laitteet mulle valmiiks, koska olin liikuntarajotteinen. Mutta ens kerralla tiän jo sit vähä miten ne toimii! Huomenna olis tarkotus mennä uudestaan, en vaan vielä tiedä meenkö aamulla ennen työssäoppia vai illalla iltalukion jälkeen. Saas nähdä. 

Mulla on tän blogin suhteen jo niin monta postausideaa, että en ees tiä millon kerkeen kaiken kirjottaan. Kaikki olis tärkeitä itteni kannalta, jotta voi sit palailla lueskeleen niitä, jos meinaa epätoivo iskee, tai päinvastoin, yli-into (onkohan toi edes sana..) Ehkä yritän kirjotella mahdollisimman monta niistä ainakin luonnoksiin ja sieltä sit viimeistellä ja julkasta. Ja blogin ulkoasua pyrin muokkaileen kans mieleisemäks heti kun vaan aikaa on tarpeeks siihen. 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti