Sivut

perjantai 21. marraskuuta 2014

Kädet kiittää ja kuittaa!

Mun suunnitelmat tälle viikolle vähän meni mönkään, sillä olin suunnitellu meneväni salille viitenä päivänä; ma, ti, to, pe ja la. Lauantai sulkeutu pois laskuista hyvästä syystä, torstai ja perjantai taas siitä syystä, että mulla on aivan järjetön yskä. Vähänkin kun hengästyy niin hyvä ettei kuolemaa tee kun yskittää niin paljon. Päätin sit jättää salit väliin loppuviikolta, ja jatkaa ens viikolla, jos tää yskä tästä vähän helpottais!:)

Maanantaina ja tiistaina olin salilla kylläkin. Maanantai meni aamusalin merkeissä, ja siinä aamu 8:00 ei kyllä pahemmin ollu intoo tehdä yhtäkään käsi liikettä, joten tein aivan tappo keskivartalotreenin, jälleen kerran. Tein alkulämmön ~15min, jonka jälkeen vatsat (suorat ja vinot) laitteessa pienillä painoilla, 3x10. Tein myös selkää laitteessa samaisen 3x10 pienillä painoilla. Laitteiden jälkeen otin kahvakuulan ja tein 6kg kahvakuulalla kyykky->ylös->sivulle kierto (Kait sille joku hienompikin nimi on, entiedä) ja tätä tein muistaakseni jopa 5x10. Tein myös lisää vinoja ja suoria vatsalihaksia kahvakuulan avulla, mm. linkkuveitsi->kierto molemmille sivuille, linkkuveitsi suoraan ja ihan perus istumaannousut. Selkää treenasin, ilman kahvakuulaa, suurimman osan selkäpenkissä, mutta tein lopuks myös laitteessa lisää selkää, koska vielä en oo keksiny miten voisin esim. kahvakuulaa avuks käyttäen treenata selkää. Ehdotuksia?? Maanantaina mun loppuvenyttely jäi aika minimaaliseen kun piti jälleen kiiruhtaa työssäoppiin, mikä jäi harmittamaa. 

Tiistaina menin salille ja päätin, että mä teen treenin noille narukäsille. Ja koska en oo vielä kertaakaan tehny kunnon käsitreeniä, niin kokeilin vähän kaikkia laitteita, että miten ne toimii, kuinka suurilla painoilla on sopiva jne. Tein siis aika monella laitteella, ja kaikissa tein vaan 2x10, ja voi hyvä luoja että mun kädet, yläselkä ja rintalihakset oli kipeet keskiviikkona! :D Mutta se hauislaitteen 2,5kg ei noussu! Mä en tiedä onko mulla väärä tekniikka / asento siinä koska kyllä mä sain muilla käsilaitteilla huimat 10kg nouseen? 

Tiistaina mä venyttelin ihan kunnolla ja ajan kanssa. Alottelin jaloista ja siirryin siitä ylöspäin. Etu- ja takareidet oli kyllä aivan jumissa, mutta niitä kun venyttelin aika pitkään niin ei ollu ihan niiiin kireenä enää. Tuntu kyllä hyvältä venyttellä niin pitkään, kun pysty keskittyyn vaan siihen yhteen venytykseen kerralla ja tehdä rauhassa. Tuli hirveen notkee olo sen jälkeen! :D Kyllä mä vielä joku päivä venyn saman verran kun ennenkin. 

Ajattelin suunnitella nyt tässä jonkun järkevän treeniohjelman, jotta olis siellä salilla sit helpompi tehdä, eikä tartteis siellä miettiä mitä tekee. Joten, ens kertaan tsao!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti