Sivut

sunnuntai 16. marraskuuta 2014

Salia ja Zumbaa

Huhhuh! Tällä viikolla oli hirveesti ohjelmaa ja menoa, en oo yhtään kerenny istuun koneen ääreen. Seuraa siis meitin viikkokuulumiset:

Tiistaina menin 10 työssäoppiin, repäsin sit ja läksin salille aamulla. Yleensä salilla on hirveesti porukkaa, mutta 7.30 tiistaiaamuna ihmiset oli kahen käden sormin laskettavissa. Oli siis ihan mukavaa, kun ei tarvinnu venailla laitteisiin pääsyä, vaan pääsi suoraan tekeen jne. Taisin tiistaina tehä taas keskivartalotreeniä ja pikkasen käsiä, jollen nyt ihan väärin muista. 

Keskiviikko olikin sitten vähä liikunnallisempi. Olin menossa salille, kunnes bussissa muistin että lupasin naapurille mennä sen kanssa Zumbaan. Kävin sit salilla ottamassa pienet tunnin alkulämmöt juoksumatolla ja muutamilla jalkalaitteilla. Sain just hien pintaan, niin piti lähtee kiitään sinne Zumbaan. Zumbassa sain uuden hien pintaan ja kyllä oli jalat hyytelöö kun pääsin kotiin! 

Mun pikkuveli liitty salille kanssa, ja lupasin sit sen kanssa käydä muutaman ekan kerran. Ja perjantaina sit mentiin ja voi hyvä luoja. Totesin että ehkä mun kannattais tehdä niitä käsilihaksia enemmän! En tiedä laitteen nimee, mutta joku hauislaite mikälie vapaapainoalueella, Allu laitto mulle siihen 5kg (!!!!!!!!!) ja ei mitään toivoo, että se olis siitä ylös noussu! Mua alko naurattaan ihan törkeesti, et ei tää voi olla totta. Allu vaihto siihen sit 2,5kg. Eipä noussu sekään! :D Siinä vaiheessa luovutin sen laitteen suhteen ja menin toiseen. Kyllä se vielä joskus nousee................  Tollon perjantaina en tehny mitenkää erityisesti mitään yhtä ja tiettyy ohjelmaa, kun Allu halus kokeilla vähän kaikki laitteet läpi, että se sit tietää mitä ne on eikä se uskaltanu yksin mennä kokeileen. Sain tehtyä silti vatsaa, selkää ja jalkoja ihan kohtuullisesti, ja tietty sit yritettiin eri laitteilla noita narukäsiä tehä, mutta se pääty useimmiten nauruun. Lopuks Allu pisti mut venytteleen, ja voi hyvää päivää kuinka kankee oon nykyään! Ei uskois ainakaan venyvyydestä että oon entinen cheerleader. :D Päätin siis että venyttelen useemmin, ja varsinkin treenin jälkeen!:)

Eilen aamu alko kivasti 45min luistelulla, päivällä salille ja tein jotain aivan erilaista kun millään aikasemmalla kerralla. Tein normisti alkulämmön, jonka jälkeen muutamat laitteet pienillä painoilla. Sit loppuajan (~50min) tein kahvakuulan ja ison jumppapallon avulla vatsoja, selkiä ja erilaisia kyykkyjä. Jumantsuikka että tuntu! Täytyy todellakin tehdä toistekkin! Ja muistin venytellä ;D

Sellanen treeniviikko mulla takana, ens viikon treenit starttaa huomenna ja omistan huomisen treenin ihan kokonaan naruille. Saa nähä nouseeko 2,5kg sillä minähän yritän sitä huomenna uudelleen ja kokeilen niin kauan että nousee! :D

ps. salaatti on maistunu ja herkut on vähentyny! Hyvä minä. 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti